https://www.elsedesign.web.tr/wp-content/uploads/2020/04/header-elsedesign-scaled.jpg

ELSEDESIGN HİZMET SÖZLEŞMESİ

Siparişinizi vermeden önce sözleşmemizi okumanızı tavsiye ederiz.

İLETİŞİM

Bizimle, sitemizdeki formlardan, mail adresimizden veya telefonumuzdan iletişime geçebilirsiniz. Talebinizin yazılı olmasının, beklentileri netleştireceğine inanıyoruz

HİZMET ANTLAŞMASI

ElseDesign olarak verdiğimiz hizmetlerimizden birini (veya birkaçını) talep edildiği takdirde önce tüm ayrıntıları (işin tam tanımı, zamanlama, ücret vb.) yüzyüze (yada online) görüşürüp, teklifimizi yazılı olarak geri bildiririz.  Teklifimize yazılı olarak olumlu cevap verildiği zaman hizmet sürecimiz başlar.

ŞİPARİŞ ve ÖDEME ŞEKLİ

1 . Müşteri, talep ettiği hizmete (Web tasarım, dijital reklam tasarımı, basılı materyal tasarımları, ürün fotoğrafçılığı) başlanılması için, teklifte kabul edilen ücretin yarısını ön ödeme olarak işin başında ödemeyi kabul eder. Ön ödeme, tarafımızca garanti altındadır ve talebin karşılanması sürecinin kötüye kullanılmaması için istenmektedir.

2 .  Çalışmalarımız, ön ödeme verildikten sonra başlar.

3 .ElseDesign ekibi, talebinizi kararlaştırılan sürede bitirmekle yükümlüdür.

İPTAL ve İADE

– ElseDesign ekibi, herhangi bir sebeple siparişinizi tek taraflı iptal ederse, ön ödemenin tamımını iade etmekle yükümlüdür.  Eğer domain, hosting veya baskı harcaması gibi müşteriye ait bir harcama yapıldıysa, yapılan harcamaların ön ödeme tutarından düşürülerek iade edilir. Müşteriye ait ödemesini yapmış olduğu bütün ürünler müşteriye teslim edilir.

– Müşteri, ön ödeme yaptıktan sonra herhangi bir sebeple  talebini iptal edip para iadesi almak isterse, (varsa müşteriye ait harcamalar düşülerek) ön ödeme iadesi yapılır.

– Müşteri bütün ücreti ödeyip hizmeti aldıktan sonra, herhangi bir sebeple, verdiği siparişi veya hizmeti iptal etmesi ve ücretinin iade edilmesini talep etmesi mümkün değildir.