https://www.elsedesign.web.tr/wp-content/uploads/2020/04/header-elsedesign-scaled.jpg

Reklam Bannerları Nasıl Olmalı

İnternetin her geçen gün yaygınlaşması sonucunda işin ticaret ve reklam boyutu da dijital dünya üzerinde hızla büyümeye başladı. Bu noktada dijital reklamlar , onca rekabet eden marka arasında bulunur ve bilinir olmak adına işletme ve markalar için hayati önem kazandı. Dijital reklam kısaca, markanız veya ürününüzün online kanallar üzerinden tanıtılmasına verilen genel bir isimdir.

Dijital reklamlar tanıtılacak online mecralara göre hem tasarım hemde içerik olarak çeşitlilik gösterir. Kısaca örneklemek gerekirse; Google reklamları gelir ve sitenizin bilinirliği açısından en verimli çalışan araçların başında gelir. Google reklamları kelime (adwords ) ve görsel (display) tabanlı olarak ikiye ayrılır. Bunların yan ısıra, sosyal medya reklamları, video reklamları, advertorial reklamları da dijital reklamlcılık kapsamına girer.

Dijital dünyada her şey birbiri ile bağlantılı çalışır

Web sitenizde marka ve ürünlerinizin tanıtımını yaparken bir yandan da sosyal medyadaki varlığınızın bu dijital kimliğinizi desteklemesi , görünürlüğünüzü sürekli hale getirmek içinde reklamlardan faydalanmanız gerekir. yapılan araştırmalar, insanların izledikleri videoların veya ürün fotoğraflarının satın alma kararlarını doğrudan etkilediğini ifade ediyor.

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir